Wij zijn geopend!

CORONA-UPDATE (3 maart 2021)

De showroom, de werkplaats en het magazijn van Wisse Automotive en Bosch Car Service zijn geopend. Wij verzoeken u om vooraf contact met ons op te nemen voor een bezoek aan onze showroom. Contact opnemen kan telefonisch via 0115-694300 of door een e-mail te sturen naar verkoop@wisseautomotive.nl met daarin uw voorkeursdatum en tijdstip voor het bezoek. Wij sturen u vervolgens een bevestiging van de afspraak.

Ook kunt u bij Autoverhuur Zeeland terecht voor het huren van een auto of bus.

Blijft u vanwege de Corona maatregelen toch liever thuis, maar wilt u wel graag een auto bezichtigen? Dan kunt u zich altijd aanmelden voor een proefrit aan huis, zodat u toch een proefrit kunt maken, conform de regels vanuit de overheid met betrekking tot hygiëne en voorzorgsmaatregelen.

Wisse Automotive is geopend conform de normale openingstijden voor onderhoud, reparatie en bestellen van onderdelen. Wanneer u wenst te wachten op de uit te voeren werkzaamheden, bieden wij u een veilige omgeving.

Haal- en brengservice
Wilt u liever niet naar de werkplaats komen? Wij bieden u nog steeds de haal- en brengservice aan die u van ons gewend bent.

Wel zo veilig, wel zo makkelijk!
Bent u op zoek naar een nieuwe of gebruikte auto? Bekijk onze voorraad op onze website www.wisseautomotive.nl.

Wij zijn bereikbaar per telefoon, e-mail, WhatsApp, Facetime of via de website. Wij helpen u graag verder bij vragen, offertes of bij het aankopen van auto’s op afstand. Wilt u een afspraak maken voor videobellen, neem dan contact met ons op!

Wij houden de ontwikkelingen rond het Coronavirus nauwlettend in de gaten en volgen de richtlijnen van het RIVM en de GGD. De gezondheid van onze bezoekers en onze medewerkers staan vanzelfsprekend op de eerste plaats.

  • Wij verzoeken u indien mogelijk alleen uw voertuig te brengen en te halen.
  • Onze medewerkers zijn extra bewust van hygiëne binnen en buiten uw voertuig.  Bij ieder contact met de wagen dragen zij plastic handschoenen en mondkapjes.
  • Hoest u of bent u verkouden? Dan verzoeken wij u om uw afspraak te verzetten of iemand anders te sturen.
  • Om fysiek contact te vermijden willen wij u vragen te betalen met uw pinpas. Als dit niet mogelijk is, wordt het contact bij een contante betaling tot het minimum beperkt.
  • Wij houden 1,5 meter afstand van elkaar.
  • Wij willen u vragen om lichamelijk contact te vermijden, hoest en nies in de binnenkant van uw elleboog en gebruik papieren zakdoekjes die daarna direct weggegooid kunnen worden.
  • U bent van harte welkom in ons bedrijf, maar onze medewerkers zullen u geen hand geven en bewaren afstand.
  • Het dragen van een mondkapje is verplicht voor iedereen.

Q & A COVID-19 maatregelen

  • Is de showroom geopend?
    Met veel enthousiasme kunnen wij u vertellen dat de showroom weer geopend is. Wij verzoeken u om van tevoren contact met ons op te nemen om een afspraak in te plannen. Contact opnemen kan telefonisch via 0115-694300, of door een e-mail te sturen naar verkoop@wisseautmotive.nl.
  • Ik wil graag een proefrit maken, kan dat?
    Een proefrit kan gemaakt worden op afspraak. U kunt een afspraak inplannen om een auto te komen bezichtigen in onze showroom en een proefrit te maken met de auto naar wens. Ook is er nog steeds de mogelijkheid om een proefrit aan huis aan te vragen. Wij komen de auto dan (gedesinfecteerd) bij u langsbrengen zodat u toch een proefrit kunt maken.
  • Mijn auto heeft onderhoud nodig, heeft schade of moet gerepareerd worden. Kan ik bij Wisse Automotive terecht?
    Het is mogelijk om op afspraak langs te komen voor onderhoud, schade en reparatie.

Wij verzoeken u vriendelijk om vooraf te bellen zodat wij rekening kunnen houden met uw komst.

  • Ik heb vervangend vervoer/huurauto nodig. Is dit veilig?
    Ja, hygiëne is op dit moment het belangrijkst. Wij maken alle huurwagens grondig schoon met desinfecterende middelen en werken onze medewerkers met plastic handschoenen en mondkapjes.
  • Ik heb een afspraak voor onderhoud aan mijn auto staan, maar ik kan/wil de werkplaats niet zelf bezoeken. 
    Indien u de afgelopen dagen niet in een risicogebied bent geweest en/of contact heeft gehad met een besmette patiënt en tevens geen ziekteverschijnselen heeft, bieden wij u in de regio Terneuzen onze gratis haal- en breng service aan die u ook van ons gewend bent.  Wel hebben wij in onze haal- en breng service enkele maatregelen genomen.  Wilt u gebruik maken van deze service, neem dan contact met ons op.
  • Is het maken van een proefrit veilig? 
    Auto’s die worden gebruikt voor het maken van een proefrit worden voor en na gebruik gedesinfecteerd met speciale aandacht voor het stuur, deurgrepen, schakelpook en touchscreen.

Wij willen u vragen om bovenstaande maatregelen in acht te nemen om de veiligheid en gezondheid van onze medewerkers maar ook van u te waarborgen. Als de situatie veranderd zullen onze maatregelen worden aangescherpt. Wij houden u hiervan op de hoogte.

Indien er nog andere vragen zijn, neem gerust contact met ons op.

Al onze bovenstaande maatregelen zijn onder voorbehoud van eventuele nieuwe ontwikkelingen en maatregelen die worden opgesteld door de overheid.

Als laatste: Zorg goed voor jezelf. Zorg goed voor de mensen om je heen en help waar mogelijk.